Saturday, November 7, 2009

Menjelang hujung minggu ini



Petang separuh masa ke dua iaitu selepas waktu solat Jumaat aku terus balik ke rumah, konon-kononnya untuk menghadiri jamuan makan malam tempat kerja yang dibuat di E&O di tanjung, Penang. Walaupun balik kerumah tapi aku tetap login ketempat kerja dan sambung buat kerja dari rumah, nama saja balik tapi aku still dapat panggilan tak henti dari tempat kerja, tak cukup dari building base aku, tapi jugak dari Kulim dan satu lagi building yang aku tengah support sekarang ni. Setelah buat follow up and calibrate lebih kurang dan juga delegate apa yang patut kepada team aku, aku pun keluar sambil bawak kamera aku tu. Hajat dihati nak snap gambar, sambil berharap dapat ambik gambar menarik dari hari-hari biasa dan tak menarik aku nie..........

Malam sebelum itu, aku dapat panggilan dari member lama aku yang dah lama jugak aku tak jumpa rasanya dah lebih 7 bulan. Beria-ia dia bagitau ada benda dia nak share sambil tu nak pinjam barang dari aku. Aku pun dah lama tak dengar cerita dari dia yang aku mula kenal ditempat kerja, tapi setahun yang lalu kami dah jarang jumpa dan sembang sebab dia dah bertukar kerja ke satu syarikat di Alor Setar kerana menerima tawaran yang lebih baik disana.


Nanti sambung

No comments:

Post a Comment