Friday, November 13, 2009

Menembak malam



Ha tu dia.....atas jemputan kawan-kawan lama maka dengan berat hatinya dan sedikit kecut perut disebabkan tak pernah 'menembak' malam secara rasmi maka malam semalam aku telah pun cuba memberanikan diri aku memberikan komitmen untuk 'menembak' gambar dinner function.........kih kih kih bukan menembak apa pun sebenarnya, dalam ayat lainnya ambik gambar saja. Bagi aku, aku tak berapa minat nak ambik gambar malam ni sebab ia satu kerja yang susah dan juga amat memerlukan alatan yang sesuai, dengan alatan tak seberapa yang aku ada saja aku cuba jugak dan lebih kurang macam nilah hasilnya.......





Tangkap pi tangkap mai sedar tak sedar aku dah tak boleh nak snap lagi dah, rupa-rupanya memory dah penuh.......300 lebih gambar yang aku snap semalam, berpinau la bijik mata aku nak edit.




No comments:

Post a Comment