Sunday, November 22, 2009



Hari ni dengan penuh tak rela aku terpaksa masuk kerja, dah nak buat macam mana keadaan memerlukan sangat-sangat untuk aku masuk tengok apa yang patut (memang masuk tengok saja pun, tapi nyumpahlah jugak). Plan asal untuk ambik gambar di Jamboree Pendang terpaksa aku kansel dan berjamborelah aku beramai-ramai ditempat kerja, memang aku masuk kerja tapi sebenarnya kehadiran adalah hanya untuk memastikan segalanya berjalan lancar jadi apalah sangat yang dapat aku buat melainkan berinternet sajalah sehari suntuk ditempat kerja. Dengan sokongan team yang ada segalanya dapat dibereskan walaupun sedikit delay dari jadual asal.

Malam ni aku sempat bawak family jalan-jalan ke hentian rehat Bagan Ajam, sebelum tu aku berhenti di Penang Port untuk ambik gambar Port dimalam hari, juga pemandangan Tanjung di waktu malam. Dengan hujan yang turun pada lewat petang segala jerubu telah berkurangan menjadikan pemandangan menjadi sangat jelas. Selalu nya berjerubu saja.


Di hentian rehat Bagan Ajam belilah makanan ringan serba sikit, ya lah dah lepak mesti nak mengunyah punyalah......tangkap yang macam kat bawah tu sebungkus dua, ni pun favourite aku nih.





Bersebelahan kedai menjual pakain ternampak budak-budak lepak dok menari.......sempat gak ambik gambar budak-budak ni, sambil practice ambik gambar yang memerluka speed dan beginilah lebih kurang gambar yang aku dapat.





2 comments:

  1. Hai, saya nak guna gambar view komtar waktu malam untuk posting facebook boleh?

    ReplyDelete
  2. Boleh silakan, kalau boleh bagi kredit amatlah dihargai :)

    ReplyDelete