Saturday, October 10, 2009

Masa senggang

Boring sungguh aku duduk dirumah tak buat apa-apa ni, dok layan TV saja sepanjang hari pun boring juga. Nak keluar merayap pun kepala rasa tak OK lagi dok rasa macam melayang saja, pagi tadi pun dok rasa sakit tak berenti. Bila sakit kepala ni aku jugak rasa macam mudah sangat nak marah, silap sikit mula la nak tinggi suara.........harap-harap hilang la sakit aku ni, tak selesa rasanya.

Petang ni spend masa melompat dari satu blog ke satu blog, layan memang la layan cuma masalahnya satu saja la orang rumah aku ni tak suka langsung aku bukak komputer kat rumah especially laptop untuk personal ni sebab dia tau aku bukan nak buat kerja tapi dok layan internet saja. Kalau aku bukak laptop hitam legam aku tu buleh lah jugak aku kata aku buat kerja, download mail ka, tapi bila dah bukak personal punya mesti aku layan surfing saja...........itu pun jadi masalah sangat

No comments:

Post a Comment