Monday, October 19, 2009

Buleh tahan anak aku ni..


tengah aku dok transfer file masuk dalam handset bini aku, terjumpa lah pulak gambaq anak aku tengah kena denda kat nurseri yang aku hantar dia tu..........dah tak dengar cakap sangat inilah akibatnya, memang masa hantar budak-budak ni masuk sekolah dah cakap kat teacher Aini pengetua sekolah tu, kalau diaorang naughty denda saja, baru depa tau sikit......

Setahu aku kat nurseri ni yang paling dasyat depa tambat sorang budak kekerusi sebab naughty sangat hehehehehee..........itupun sebab dah sampai tahap tak boleh nak buat apa dah, aku tau bukan ikat betul-betul pun cuma gempaq buat-buat ikat saja........Nasib baik bukan aku yang jaga, kalu tidak mau aku ikat ke kipas..........Dah 5 tahun aku hantar anak-anak aku ke nurseri ni untuk tadika dan transit dan setakat ni bagi aku dan wife memang tak menghampakan, amat puas hati persekitarannya, satu sekolah yang amat baik pada harga berpatutan walaupun nama tak segah nurseri atau tadika lain yang besar-besar. Bagi aku tadika atau nurseri yang terlampau ramai pelajarnya hanya akan membuatkan anak-anak terbiar walaupun membayar harga yang mahal.........

No comments:

Post a Comment