Friday, December 18, 2009

Sangkut


Dah setengah jam aku sangkut disini sampai sempat blogging lagi. Entah apalah yang jadi didepan tu, yang pasti mesti kemalangan teruk. Tadi dah ada sebijik vios terbabas......yang didepan mesti lagi teruk, ini semua memandu gelojoh punya pasallah ni, bila kemalangan menyusahkan orang. Kadang-kadang tu yang tak berdosa pun turut terlibat sama. Bila dah macam ni adalah jugak yang ambil kesempatan guna lorong kecemasan termasuklah jugak van polis sendiri. Kalau yang ber siren tu memang patut pun, tapi yang ini van
Polis yang baru balik dari main bola ka apa ka, penuh satu van, itu pun kecemasan ka? Apa pun aku masih sangkut lagi di sini.

Kesesakan ni rupanya lebih teruk lagi, aku tersangkut disini selama 3 jam lebih langsung tak bergerak. Disebabkan langsung tak bergerak buat masa yang lama maka ramai yang keluar dari kereta dan menuju ke hentian rehat dan rawat termasuklah aku sendiri. Dari kereta aku hentian rehat tu terletak 2km, itulah jugak jarak aku menapak untuk ke toilet dan membeli makanan untuk menghilangkan boring. Pergi dan balik dah 4 km .......malam tu habis lenguh-lenguh kaki aku, dah lama tak bersenam macam ni lah jadinya.





No comments:

Post a Comment