Sunday, December 6, 2009

Bidan terjun

Bukan ada sesapa pun yang terjun cuma aku ni, hari ni terpaksa jadi photographer tak berjemput. Sebenarnya aku ikut rombongan mempelai ke kenduri perkahwinan sepupu wife aku yang tinggal di Butterworth tu. Pada mulanya saja ikut bawak emak dan bapa mertua aku ke majlis tu, dah alang-alang ikut aku pun saja-saja buat sibuk pi ambik gambar pengantin, nak dijadikan cerita aku pulak yang jadi photographer utama. Tersipu-sipu gak pengantin nak ikut arahan aku masa suruh posing, yang sebenarnya aku dah biasa dengan kerja ni so memang tak kekok cuma mungkin pengantin rasa gemuruh sikit. Tapi selepas aku bagi dia comfortable dengan gelak-gelak dan sembang-sembang kedua-duanya mula rasa comfortable nak posing. Yang di atas tu gambar pilihan ku untuk kali ini......




No comments:

Post a Comment