Saturday, August 8, 2009

Kampung


Di kampung aku ada member-member kamceng yang aku dah kenal dari darjah 1 lagi dan hingga sekarang still rapat macam dulu-dulu, cuma jarak dan komitmen hidup masing-masing saja yang memisahkan. Kalau ada peluang kami selalu jugak lepak sembang-sembang. Gambar diatas tu adalah Jalil Deris.......rakan se MTB aku dulu masa sekolah eheheheheheheeeehehehe........Dia ni satu kelas dengan sejak dari darjah satu hingga tingkatan 3, lepas tingkatan 3 aku blah ke sekolah lain seorang diri.

Selingan......orang tua ni kuat betul panjat pokok, rasanya umur dah 60 lebih. Jangan salah paham plak bukan Jalil panjat pokok tapi ini tentang orang tua dikampung aku tu. Tu haaa sayup-sayup atas sana dok ambik buah nyok. Ini di kampung aku masa cuti raya kalau tak silap aku.