Tuesday, February 17, 2009

Padang Ibu, Guar Perahu.....Permatang Pauh

Pemandangan dihadapan rumah aku, kawasan bukit yang menghijau dengan angin segar yang bertiup dari bukit.
Terbiar, entah bilalah nak siap

Sepatutnya dah 5-6 tahun aku tinggal di Padang Ibu ni tapi apakan daya sampailah sekarang ni aku masih lagi menunggu rumah aku yang ku beli hampir 8 tahun dulu. Aku masih ingat masa rumah tu dibeli anak aku baru berumur 3-4 bulan dan sekarang dah pun berumur 8 tahun. Begitulah lamanya aku menunggu rumah aku tu.
Pandangan hadapan rumah

Lepas melawat rumah aku, basikal aku semua masuk kereta. Ternampak pulak banner kolam pancing di Padang Ibu ni, ehh sini pun ada kolam pancing apa lagi aku redah masuk saja ke dalam kampung tu rupanya tak jauh sangat dari jalan utama.

Kawasan tanaman sayur bersebelahan kolam pancing