Thursday, April 9, 2009

Hari Biru ......aku dalam blues

Ntah apalah yang tak kena ni.......malang menimpa lagi, dalam pada kesibukan kerja aku petang semalam wife aku call cakap kereta tak boleh start pulak. Haih nampak gayanya trend malang bertimpa-timpa ni tak habis lagi, nasib baik ada adik ipar aku tolong call member dia tolong bawak jumper cable untuk jump start kereta. Settle satu masalah. Pagi ini pulak hujan lebat dan macam biasa jalan pun jam tahap maksima. Perjalanan dari rumah aku ke Taman Inderawasih dan terus Perai mengambil masa satu jam.....ish ini yang malas drive nih, disebabkan itu juga aku terus patah balik ke rumah ambik motor dan terus tuju tempat kerja. Senang cerita setengah jam dah sampai, cuma basah sikit sajalah. Tapi kisah malang aku still tak habis, 2 products aku ada problem tahap tertinggi yang menyebabkan tersangkut di operation aku. Apa lagi sehingga setakat aku menulis update ini jam di tangan sudah pun menunjukkan jam 1200 tengah malam dan entah pukul berepalah semua ni akan settle. Tunggu sajalah!!!!......apa laa nasib!!!