Saturday, April 11, 2009

Di bawah tu tak cukup lagi tu!!

Seperti tajuk diatas, dibawah tu baru cerita haru biru personal life aku dan ini belum masuk bab working life pulak. Minggu ini, juga hujung minggu ni adalah minggu yang ketiga berturut-turut aku masuk ke tempat kerja disebakan ada problem dengan product aku. Dan buat kesekian kalinya habis camtu sajalah weekend aku. Sepanjang 2-3 minggu ni product yang aku own selalu sangkut, satu dengan temperature problem dan satu lagi dengan quality issue yang tak dapat diketahui puncanya sedangkan semuanya telah ditukar. Yang pasti impact dari problem-problem tu menyebabkan semua product tu tak dapat di hantar kepada customer dan pastinya penyelesaian untuk masalah itu semua diletakkan di atas kepala aku. Dah macammacam cara aku cuba dan selalunya berakhir dengan kebuntuan, aku sebenarnya dah tak tau nak cakap apa dah........tiada kata dapat menggambarkan keperitan sekarang ini, nak mengeluh pun dah tak guna. Life goes on!!!....jalan saja.

Apa yang aku perlukan adalah ketenangan!!!!.......