Thursday, May 27, 2010

Sukan Pos Malaysia....apa hal?!?!?...







Nak kata sibuk sangat tak lah sibuk sangat pun, nak kata free tak lah jugak free sangat. Tapi yang pasti malas sungguh nak update blog ni, mungkin ni sebahagian dari fasa pasang surut dalam hidup kot, ada masa rajin ada masa malas. Tapi yang tak tahan tu memanjang rasa malas, entah bilalah fasa rajin tu nak berpanjangan. Weekend baru ni aku sempat ke sukan Pos Malysia di USM yang mana disertai oleh adik aku tu. Alang-alang dia mai sini aku pun bawaklah dia pi makan-makan dan malam tu sempat jugak aku attend acara pembukaan. Walaupun aku hadir sebagai penonton, tanpa segan silu aku tetap ambil gambar macam biasa, saja buat menyemak acara. Yang lebih penting semua gambar ni untuk simpanan adik aku.

Posmen mengikut era
Dulu lain, sekarang lain.....

Suasana di dalam stadium USM.


Ketibaan Tan Sri Aseh Che Mat, Pengerusi Pos Malaysia Bhd.







No comments:

Post a Comment