Sunday, April 18, 2010

Akhirnya berlangsung jua


Hari ni seperti yang dirancang akhirnya majlis perkahwinan adik ipar aku tu berlangsung seperti yang dirancangnya (dia saja yang rancang). Ingatkan semua dah sedia dan saudara mara tak payah contribute tenaga untuk majlis tu, rupanya banyak yang tak settle dan keluarga nak kena tolong jugak. Masa buat perancangan sebelum tak adalah pulak keluarga termasuk dalam list untuk support. Sendiri decide.

Untuk kenduri ni langsung aku tak jemput kawan-kawan aku.......ya lah kalau dah aku sendiri pun hanya tetamu jemputan saja, takkanlah aku nak tumpang jemput orang lain lagi kot. Ikutkan baran aku, langsung aku tak nak terlibat dengan majlis ni, hanya kesiankan bapa dan emak mertua aku saja. Menyusahkan orang betul jenis pemikiran tak matang ni.

No comments:

Post a Comment