Sunday, January 24, 2010

Aku dan fulsus di sungai Seluang


Dengan tahap gian aku yang memuncak untuk kembali ke trek-trek rasmi Gerek-Kulim di Sungai Seluang maka kali ni aku pun pagi-pagi awal-awal dah menghala ke Kulim. Sesampainya aku di Kedai Takumie tengok-tengok semua dah jalan, takpa kalau depa tinggai pun nanti sat saja aku boleh cari depa, kan aku naik fulsus!!!............aku pun hello lah tok penghulu kedai Takumie iaitu saudara Naset untuk tanya kedudukan depa, dengan bantuan koordinat yang depa bagi aku pun dengan GPS aku, terus aku terjah ke bukit Gondrong.........depa dipuncak rupanya.

NAik bukit turun bukit jenuh gak la aku berhempas pulas dengan fulsus aku tu hehehehehee........



Aku jadi photographer, gambar sendiri pun sendiri ambik. Sekurang-kurangnya ada jugak cerita aku nak masuk di Gerek-Kulim.

No comments:

Post a Comment