Friday, May 29, 2009

Cuti sekolah telah bermula

Hari ni adalah hari terakhir persekolahan untuk pertengahan tahun ini, juga merupakan permulaan cuti sekolah selama 2 minggu yang bermula esok. Ramai yang dah mula buat plan nak bawak anak jalan-jalan aku pulak tak ada plan lagi sebab memang tak boleh nak cuti itupun sebab wife tak dapat cuti. Apa pun aku akan plan jugak aktiviti dihujung minggu untuk jalan-jalan. Macam biasa buat free touring pusing utara ka, tengok dululah yang mana sempat. Yang pasti kereta aku buat hal lagi itupun mungkin sebab trauma kena pecah sebelum ni punya hal. Wiring still tak OK menyebabkan beberapa function dalam kereta aku jadi gila, semalam aku dah hantar ke kedai harap-harap boleh siap selewat-lewatnya besok jadi aku boleh pergi ronda-ronda. Tapi ke mana agaknya ya???.......