Tuesday, March 10, 2009

My Stuff


My 2 favourite stuff

2 barang ni memang betul-betul close dengan aku, salah satu mesti ada dengan aku walau kemana pun aku pergi. Dalam toilet kat kat rumah aku tak bawalah, tapi kalau luar rumah mesti ada. Untuk apa aku bawa benda ni, yang sebenarnya aku suka buat kerja tak berfaedah buat kerja "keras tangan" tak kiralah apa menatang pun. Duduk kalau free tu aku mesti ada benda aku nak reka dan buat so inilah tool yang aku guna.

Ada 2 jenis, yang siap dengan playar tu dipanggil swiss tool dan yang satu lagi tu swiss army knife. Setiap satu ada keistimewaan tersendiri (aku sajalah yang tahu) jadi kedua-duanya penting bagi aku. NAnti aku share pulak apa benda merapu yang pernah aku buat. Aku takkan malu lagi nak share walaupun sesetengah benda tu tak ada makna untuk orang lain. Peduli apa aku.