Tuesday, March 3, 2009

My Ride

Ahh remove sajalah map tu buat menyemak saja nanti bila-bila aku masuk balik. Minggu ni aku still sibuk dengan kerja aku, besok lepas kerja ingat nak pergi cari bateri untuk video cam aku tu. Dah lama tak pakai video cam aku tu sampai dah bersawang, hari Sabtu ni boleh test bateri berapa lama boleh tahan. Last time pakai seingat aku boleh lah untuk 3 jam, kali ni event full day so kena pakai bateri yang tahan lagi lama jawabnya nak kena beli lagi la. Besok pergi cari dulu hari Sabtu petang kalau desperate baru pergi belilah. Alatan lain semua boleh kata dah ready so tak payah pikirlah.

Hari Sabtu pagi ni aku nak buat 2 benda, first nak kayuh dengan Lanusin dan Azizan di Kulim kemudian pukul 10 aku nak masuk ushar trek dengan geng photographer. Aku tak peduli minggu ni aku mesti kena pi kayuh dulu awal pagi. Last week aku dah buang masa pagi Sabtu aku tunggu mamat hampeh tu, kena ranjau saja kata nak tunggu aku bawak masuk trek end up aku buang masa di Kulim pastu langsung tak kayuh hari tu. Hari Ahad hujan plak tu lagi lah hangin aku. So minggu lepas aku langsung tak kayuh badan pun dah rasa satu macam dah ni. Semalam aku sempat gak kayuh 20 minit untuk ambik balik stamina, harap-harap cukup untuk kayuh hari Sabtu nanti. Ahad ni The Event........sure gempak punyalah!!.