Thursday, September 11, 2014

facebook dan blog

Dah lama tak menulis di blog ni, ni kiranya aku dah gian sesangat dah ni. Haritu setelah sekian lama memendam rasa aku 'tertulis' tentang salah satu jjmk yang aku sertai. Bila dibaca baca tulisan aku tu terus aku teringat tentang blog ni. Blog ni ku biarkan bersawang semuanya berpunca dari facebook lah. Semua orang sibuk nak update facebook. Blog ini pun sebelum facebook ada lah satu medium pilihan juga, ramai yang gila berblog pada masa tu tapi dengan meningkatnya populariti facebook atau dikenali juga dengan singkatan fb tu maka ramai yang meninggalkan blog


.
Tapi kebelakangan ni aku tengok masing masing pun pakat dah slow down dari dunia fb, entah tak tau pasai apa.
Aku sendiri kebelakangan ni banyak terfikir nak menulis tentang beberapa perkara yang lama tersimpàn dihati tapi aku selalu terfikir kalau aku tulis di fb, ada sesetengah orang aku taknak dia baca atas sebab mungkin cerita berkenaan agak sensitif bagi dia.
Jadi medium terbaik yang aku fikir sesuai ada fb ini, mungkin masanya dah kembali unuk aku mekeriahkan blog aku ni balik...,.

No comments:

Post a Comment