Thursday, November 1, 2012

X-Paragon Ride

Lama sungguh aku menyepi dari dunia blogging ni, dah tentu jugak dari dunia basikal ni. Tapi nak dijadikan al kisahnya nampaknya tahun ni masih ada jugak keterlibatan aku dalam dunia basikal ni. Dengan sedikit kelapangan masa yang ada dapat aku join geng SAT pi jadi marshal untuk x-paragon ride yang telah berlangsung di pulau pinang baru baru ni. Walaupun event ni berlangsung sehari saja tapi persediaan ntuk marshal dah dibuat sehari awal, kami semua telah berkampung sehari sebelum event di asrama PBA empangan Air Itam sehari lebih awal. Selain perbincangan koordinasi untuk event, pada malamnya diadakan juga barbeque untuk semua yang terlibat meriah jugak barbeque malam tu. sekali sekala makan beramai-ramai ni memang meriah...........ahhhhh nanti sambung la, aku nak kena menulis report lak ni....hahahahaa makin banyak cara untuk access blog aku ni, makin kurang pulak masa untuk aku menulis.

No comments:

Post a Comment