Wednesday, May 25, 2011

Hidup, Mati dan Kehidupan

Sepanjang separuh tahun pertama untuk 2011 ini jugak aku telah menerima beberapa perkhabaran tentang kematian saudara mara ataupun jiran.Ada juga yang aku sempat pulang ke kampung untuk berziarah.......gambar-gambar ini aku ambik semasa menziarah kematian Wa Man yang kalau diikutkan pangkat dalam keluarga adalah bapa saudara. Entah macam mana susur galur tak tahulah pulak......semasa menulis ni pun aku still pening macam mana salasilah keluarga aku yang boleh dikatakan ramai dengan saudara mara ni. Yang aku tahu anak Wa Man ni pangkat pupu pada aku, dan aku ada ramai anak saudara dan cucu hahahahaha.............dah bercucu aku rupanya, ramai lak tu. Apa pun bila berkesempatan berjumpa dengan saudara mara sesekali ni suasana jadi sungguh meriah.....paling meriah bila mana masing-masing bergelak ketawa sebab tak tau nak panggil apa antara satu sama lain. Ada yang digelar mak cik tapi 
rupa-rupanya patut dipanggil kakak..........bini aku selalu pening bab ni. Selalunya main ha ha sajalah, hahahahahhaaa................

Semasa melawat Wa Man sempat jugak aku snap gambar bapa saudara aku yang aku panggil Pak Su El(macam mana nak eja ni?!??!!.........) atau nama sebenarnya Ismail yang rupa ala-ala P. Ramlee nih. hahahahahhaaa............



Dodot hahahahaha nama timangan secomel orangnya
ini gym tempat aku lepak dihujung minggu.....dah agak ketinggalan zaman alatannya berbanding dengan gym facility yang ada di building tempat kerja aku di Penang.




No comments:

Post a Comment