Thursday, September 23, 2010

Gelak besar

Hari ni dok tak duduk member masa study aku tag aku untuk gambar yang dia upload dalam facebook, bila aku masuk tengok hahahahahahahhaa gelak besar aku. Dia betul-betul  bagi aku happy hari ni, kenapa ya?!?!?!.....hehehhee dia bubuh gambar kami masa study dulu-dulu.....yang paling best, aku baru perasan rupanya aku kurus dulu. kehkehkehkeh
Hari konvokesyen, aku rasa hensem betoi la hehehehhee....aku ingat lagi, hari tu ada surprise dari arwah mak aku. Dia langsung tak bagitau yang dia akan hadir, tengok dia didepan dewan masa tu aku terkejut, dalam tak berapa sihat tu pun dia sanggup mai, di depan dia aku tak tunjuk langsung kata aku happy, tapi di belakang meleleh air mata aku sebab mak sanggup mai dari Perlis untuk konvo aku, terharu sangat. konvo pertama dan terakhir dihadiri orang tua aku, sebabnya selepas dari konvo ni dia da tak sempat untuk hadir konvo adik perempuan dan adik lelaki aku setelah meninggal dunia pada hujung 1999.......abah pulak baru saja meninggal kurang setahun dari gambar ini diambil.....sedeyyy!!!!......dikala aku menulis komen ni, mata aku berkaca....... Al-fatihah buat kedua-dua arwah mak dan abah.
Bersama kawan-kawan yang rapat semasa rombongan ke TV3 dan FINAS, best betul masa tu. Zahid, Zainurin (Berita Harian Perai), Bang Lie (USM), Lan Usin (Intel sekali ngan aku), Jackson Lim (last time kerja company buat maintenance meriam TLDM, teringat lagi betapa excitednya dia bercerita tentang meriam) dan berpakaian serba hitam adalah Amiza.....

Projek traffic light......berlakon saja lebih, masa nilah aku mula didedahkan dengan sistem kawalan PLC.

.Muka aku yang ala-ala babyface hahahahahaha......manalaj Jackson Lim dah pi, ini satu-satunya member berbagsa Cina yang paling best aku jumpa dalam hidup aku. Sampai tahap tidur sebantal setilam nih......best woi kalau masa dapat diputar kembali.......Raja (TUDM) didepan tu aku pernah tengok dia hantar gambar ke majalah URTV di bahagian kenalan URTV hehehehehehe......hobi berkenalan kahkahkahkahlkah.....nasib baik FB  belum ada lagi kalau tak panas telinga la jawabnya.

No comments:

Post a Comment